KAZALIŠTE 81/82/83

Sadržaj broja 81/82/83

TEMAT

Uvodna bilješka, Katarina Kolega, urednica, TEHNIKA MIHAILA ČEHOVA U PRAKSI

PUT NA KOJEM USAVRŠAVANJE I ISTRAŽIVANJE NIKADA NE PRESTAJU, razgovor sa Suzanom Nikolić vodila Katarina Kolega

Denis Bosak, PRIMJENA ČEHOVLJEVE TEHNIKE U GLUMAČKOJ PRAKSI ili iskustva mladog glumca

Lovro Krsnik, TEHNIKA U REDATELJSKOJ PRAKSI

TAJNE I RADOSTI GLUMAČKOG UMIJEĆA, razgovor s Cintijom Ašperger vodila Katarina Kolega

Cintija Ašperger, FILOZOFIJA PODUČAVANJA: PET VODEĆIH PRINCIPA

Ozana Iveković, NEZAOBILAZAN ELEMENT GLUMAČKOGA OBRAZOVANJA, uz knjigu Glumcu. O tehnici glume. Hrvatski centar ITI, Zagreb, 2019.

FENOMENI

Ana Fazekaš, KunstTeatar: BORBA ZA KAZALIŠNI ŽIVOT I VAŽNOST VLASTITE SOBICE

TEORIJA

UMRIJETI KAO KRALJICA, uredila i predgovor napisala Ljiljana Filipović

Harold Bloom, SHAKESPEARE I VRIJEDNOST LJUBAVI

Joyce Carol Oates, TRAGEDIJA IMAGINACIJE: SHAKESPEAREOVI ANTONIJE I KLEOPATRA

MEĐUNARODNA SCENA

Ana Fazekaš, FRAGMENTI UTOPIJE I OBEĆANJA EUROPE

Nikolina Židek, O NASTAVKU USPJEHA PROMOCIJE HRVATSKE DRAMATIKE NA ŠPANJOLSKOM GOVORNOM PODRUČJU U 2019. GODINI

BLOK 

Uvodna riječ, Mario Kovač, urednik, ŠTO JE KAZALIŠTE GRADU, A ŠTO JE GRAD KAZALIŠTU?

Josip Mlakić, “POZORIŠTE” i “KAZALIŠTE”

Marina Petković Liker, GNIJEZDO- CRTICA O NASTANKU

POGLED IZNUTRA

Željka Turčinović, Bilješka

Ivana Vuković, LIKOVI KOJI SU PRISTALNI NA IGRU

Rajna Racz, EICHMANN U JERUZALEMU: KAKO GOVORITI O HOLOKAUSTU U KAZALIŠTU?

NOVE KNJIGE

Suzana Marjanić, TEORIJA I KAO AUTOBIOGRAFIJA
(Lada Čale Feldman, Onkraj pozornice: na raskrižju medija, Disput, Zagreb, 2019.)

Martina Petranović, VAŽNO REPOZICIONIRANJE JEDNOGA UMJETNIČKOG OPUSA
(Lovorka Magaš Bilandžić, Sergije Glumac, Grafika, grafički dizajn, scenografija, Društvo povjesničara umjetnosti Hrvatske, Zagreb, 2019.)

Mira Muhoberac, KNJIŽEVNI TEKST MOZAIČKE STRUKTURE
(Zlatko Sviben, Od Bele do Isabelle, Naklada Jesenski i Turk, Zagreb, 2019.)

Višnja Kačić Rogošić, SCENSKI DIZAJN: TKO, ŠTO I KAKO
(Tatjana Dadić Dinulović, Scenski dizajn kao umetnost, Beograd- Novi Sad: Clio-SCEN-Centar za scenski dizajn, arhitekturu i tehnologiju, 2017.)

Mirna Sindičić Sabljo, VRIJEDAN PRILOG SUSTAVNIJEM POZNAVANJU HRVATSKE KAZALIŠNE UJETNOSTI PEDESETIH GODINA
(Martina Petranović, Ana Lederer, Ideja sinteze. Oblikovanje scene i kostima pedesetih godina 20. stoljeća, Školska knjiga, Zagreb, 2019.)

Višnja Kačić Rogošić, DUBROVAČKI OTISCI VIRTUOZNOG AMBIJENTALISTA
(Grad- pozornica Georgija Para, urednik: Hrvoje Ivanković, Dosiput, Zagreb, 2019.)

Ana Vidić, VANDA PAVELIĆ WEINERT: (NE)OBRAĐENI DRAGULJ HRVATSKE KOSTIMOGRAFIJE
(Martina Petranović i Guido Quein, Vanda Pavelić Weinert, ULUPUH, Zagreb, 2018.) 

MONOVID-19

Uvodna bilješka, Jelena Kovačić i Ivor Martinić, urednici

Tomislav Zajec, DAVID. PREKO STAKLA.

Dino Pešut, NEBO NAD ZAGREBOM

Nina Mitrović, VIŠE NEĆU HODATI SAM

Ivana Vuković, BOCELLIJU NEMA TKO DA PLJEŠĆE

Rona Žulj, MELANIJA NEĆE DATI RUKU

Espi Tomičić, STAVI VODU ZA KAVU

Dubravko Mihanović, TRI MARIJE

Mirna Rustemović, OTVORENI POZIVI

Katja Grcić, PROLJEĆE NAŠE ZLOVOLJE

Jasna Jasna Žmak, BRUNO, PETAK 11.7.2020., MARSEILLE

Vedrana Klepica, POSLJEDNJE OBRAĆANJE USAMLJENE GITARE GLAZBENIKA I PODUZETNIKA MIROSLAVA ŠKORE IZ TURBULENTNE GODINE PREDIZBORNE IZOLACIJE

Olja Lozica, ANKINA PRIČA

Dina Vukelić, MUKE SVETE SANJE U KARANTENI

Beatrica Kurbel, NJEGOVE LEKCIJE O SIGURNOSTI

Ivan Penović, BIT ĆU TELEVIZOR

Ivana Sajko, U SOBI NEŠTO ŠIROJ OD KOŽE

Luka Vlašić, MONOLOG O KORONI DAKLE

Tena Štivičić, NJEŽNIJI SPOL

Goran Ferčec, GOVORITI O TIJELU KAO O NEČEMU DOBROM